Συνέντευξη Τζούλι Τσόλκα : Οταν πρωτοπήγα στην Κύπρο δέχθηκα ρατσισμό.

12615525_10205516288046664_6078755448670755228_o

Το ταξίδι της στην υποκριτική ξεκίνησε σε ηλικία μόλις 12 ετών και από τότε όλα πήραν το δρόμο τους. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ηθοποιοί της γενιάς της εκείνη συμμετέχει σε σπουδαίες θεατρικές παραστάσεις και σε τηλεοπτικά σίριαλ όπως ο “Λάκης ο Γλυκούλης” και το “Βαλς με Δώδεκα Θεούς”. Στην Κύπρο η γνωριμία της με τον Ανδρέα Γεωργίου είναι καταλυτική, αφού πίνοντας“Μπρούσκο”, βλέπει, εδώ και τρία χρόνια, την καριέρα της να απογειώνεται. Η Τζούλι Τσόλκα σε συνέντευξή της στους Κεν Αλεξανδράτο και Χρήστο Λυσσέα μιλά για όλους και για όλα.

 

12622102_10205516288846684_2086042885262104790_o

 

Με την τηλεοπτική κολλητή σου Ελένη Βαΐτσου πια είναι η σχέση σου ; Είναι η αδελφή ψυχή μου. Ήταν τόσο έντονη η χημεία μας που θα δέναμε, όπου και αν γνωριζόμασταν.

Έχουμε περάσει καλές και δύσκολες στιγμές μαζί.

Μπορεί μια φιλία μέσα από τον χώρο να είναι αληθινή;

Φυσικά. Σίγουρα στον χώρο μου είναι πολύ πιο δύσκολο, αλλά όταν οι άνθρωποι ξέρουν ποιοι είναι και δεν έχουν ανταγωνισμό μπορούν πιο εύκολα να κάνουν φιλία μέσα από τον χώρο.

Είσαι ανταγωνιστική;

Όχι καθόλου. Και στο “Μπρούσκο” μετά από 3 χρόνια είμαστε μια οικογένεια και δεν το λέω με υπερβολή.

Δέχτηκες ρατσισμό όταν πήγες στην Κύπρο;

Ναι. Όταν πρωτοπήγα. Είχα πάει σε ένα κανάλι να αφήσω το βιογραφικό μου και ένα στέλεχος μου είπε “θα σου έλεγα να γυρίσεις στην Ελλάδα”. Του απάντησα πως “σέβομαι την άποψη σας, αλλά δεν την δέχομαι. Πέρασαν τρια χρόνια, ήρθε το “Μπρούσκο” και όταν συνάντησα το ίδιο άτομο γελώντας μου είπε “θυμάσαι που σε είχα διώξει”; Επίσης η μεγαλύτερη δυσκολία που πέρασα ήταν τον πρώτο χρόνο που ήμουν άγνωστη μεταξύ αγνώστων. Μετά γνώρισα ανθρώπους που με αγκάλιασαν και με βοήθησαν.

sok1

 

Προσαρμόστηκες στην Κύπρο;

Όχι, δεν προσαρμόστηκα ποτέ. Πιο πολύ έμαθα στις συνήθειές τους.

Τι είναι αυτό που σε ελκύει στην Κύπρο και τι σε απωθεί;

Αυτό που με ελκύει τρομερά είναι το νησί. Αυτό που με απωθεί είναι ότι έχουν άλλο πρόγραμμα. Εδώ έχεις περρισσότερη ελευθερία. Έφυγα από εκεί γιατί μου έλειψαν πάρα πολύ οι δικοί μου άνθρωποι και οι συνήθειες που είχα. Η Κύπρος σαν μέρος δεν μου ταιριάζει για να ζω.

Τα πράγματα εκεί αποδείχθηκαν καλύτερα ή χειρότερα από ότι τα περίμενες;

Ήταν πιο πολύ σαν λύση ανάγκης επειδή η κρίση στην Ελλάδα μεγάλωνε και σαν όλους τους ηθοποιούς που έχουν ανασφάλειες έτσι και εγώ έψαχνα την επόμενη δουλειά μου. Τελικά λέω πως καλά έκανα και πήρα το ρίσκο.

Σου ανοίχτηκαν πόρτες μετά το “Μπρούσκο”;

Στην εποχή που ζούμε είναι υπερβολικά δύσκολα τα πράγματα. Υπάρχουν φορές που έχω πει δόξα τον Θεό που έχω το “Μπρούσκο” και δεν είμαι στην ανεργία.

Αισθάνθηκες με την αναγνωρισιμότητα να καβαλάς το καλάμι;

Δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου. Δεν θεωρώ ότι κάνω κάτι που θα πρέπει να καβαλήσω το καλάμι. Δεν σώζω ζωές.

Τα παιδικά σου χρόνια ήταν ανέμελα;

Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν 11 ετών, οπότε έκανα μια μετάβαση λίγο περίεργη, γιατί ήμουν το μεγάλο παιδί, και ένιωσα την ανάγκη να προστατεύσω τη μαμά και την αδελφή μου. Πιο πριν ήμουν ένα ανέμελη και χαρούμενη.

Σε επηρέασε το διαζύγιο των γονιών σου;

Όπως όλα τα παιδιά. Με έκανε πολύ πιο δυναμική και ανεξάρτητη. Δεν ήταν όμως ο ρόλος μου να είμαι ο προστάτης. Έμπαινα σπίτι και έλεγα “ήρθε ο άντρας του σπιτιού”.

Σου άφησε κατάλοιπα;

12646844_10205516287686655_934940704724040861_o

 

Παλαιότερα -επειδή ήμουν και πιο μικρή- μου δημιούργησε κάποιες ανασφάλειες, τις οποίες ξεπέρασα με το θέατρο.

Τι ανασφάλειες;

Για το ύψος μου, αν και τώρα κάνω χιούμορ με αυτό. Επίσης είχα και για το σώμα μου, γιατί οι καμπύλες ήταν απογορευτικές. Δεν καταπιέστηκα όμως ποτέ με δίαιτες.

Έχεις κάνει ψυχοθεραπεία;

Έχω κάνει συνεδρίες με ψυχίατρο στο παρελθόν, χωρίς χάπια γιατί είμαι κατά των φαρμάκων γενικότερα.

Έχεις πονέσει στη ζωή σου;

Ναι, αμέ. Έχω πονέσει πάρα πολύ, αλλά λίγες φορές. Δεν το έχω ξεχάσει, αλλά το έχω συγχωρέσει.

Ισχύει ότι δε σε σκοτώσει σε κάνει πιο δυνατό;

Σίγουρα.

Πάλεψες για να βρεις τον εαυτό σου;

Όχι ιδιαίτερα. Φαντάσου, ήξερα από τα πέντε μου ότι θέλω να γίνω ηθοποιός. Το ήξεραν οι γονείς σου; Ναι και ποτέ δεν με πίεσαν για το αντίθετο.

Πως αισθάνονται;

Πιστεύω είναι περήφανοι γιατί το δούλεψα πολύ.Είναι θεατρόφιλοι και χάρη σε αυτούς γνώρισα το θέατρο. Θα μου πουν τη γνώμη τους, γιατί ξέρουν πως ακούω περισσότερο μια κακή κριτική από μια καλή.

12628621_10205516281686505_9219282872038736675_o

 

Τι σημαίνει να είσαι ηθοποιός;

Τα πάντα. Το θέατρο νιώθω ότι είναι ο φυσικός μου χώρος και μέσα από την τέχνη είμαι στην απόλυτη έκφρασή μου. Παρότι είναι ψυχοφθόρο και πολλές φορές μοναχικό.

Ανήθικες προτάσεις δέχτηκες;

Όχι με φοβούνται λίγο (γέλια). Παρότι αν με γνωρίσει κάποιος καταλαβαίνει πως δεν είμαι βελιγκέκας, έχω την αίσθηση ότι οι άντρες με φοβούνται. Οπότε βγάζω κάτι πολύ ψυχρό και απόμακρο.

Ο έρωτας τι ρόλο παίζει στη ζωή σου;

Δεν είναι προτεραιότητά μου, είναι ευπρόσδεκτος όμως αν συμβεί. Μπορώ να ζήσω και να είμαι ευτυχισμένη χωρίς να είμαι ερωτευμένη.

Τώρα με τη δημοσιότητα σε φλερτάρουν περισσότερο;

Όχι. Το ίδιο. Θα κάνεις πρώτη κίνηση; Έχω πλεόν αποδεχτεί το γεγονός πως πρέπει να δίνω εγώ το πράσινο φως, αλλιώς δεν πλησιάζει άντρας. Δεν το δίνω όμως εύκολα.

Υπάρχει διαφορά στο φλερτ ανάμεσα σε Κύπριους και Έλληνες;

Η αλήθεια είναι πως οι Κύπριοι επειδή μικροπαντρέυονται και γύρω στα 24 χωρίζουν, δεν έχουν μάθει να φλερτάρουν. Οι Έλληνες από την άλλη παραφλερτάρουν. (γέλια) Είναι τα δυο άκρα. Μια μίξη θα ήταν το καλύτερο.

Έχεις κάνει σχέση με άνθρωπο του χώρου;

Ναι. Όσον αφορά τη δουλειά ήταν καλύτερα, αλλά επειδή ήμουν μικρή και ήταν η πρώτη μου μεγάλη σχέση έπρεπε να τη ζήσω μέχρι ένα σημείο. Δεν ήταν για να πάει παρακάτω.Τίποτα δεν υπάρχει για πάντα.

Έχεις δεχτεί ζήλεια από σύντροφό σου λόγω του επαγγέλματός σου;

Παλαιότερα ναι. Δούλευα στο θέτρο και είχα τρελές ζήλιες, επειδή για παράδειγμα έβγαινα με τους συναδέλφους μου.

12660443_10205537514697317_2029172598_n

 

Πως θες να είναι ο “ιδανικός” άντρας;

Ευφυής και ειλικρινής. Η αλήθεια είναι πως επειδή δυναμική θέλω κάποιον πολύ πιο δυναμικό για να τον θαυμάζω.

Ως “Βασιλική” φόρεσες νυφικό, έιναι κάτι που θα γίνει και στην πραγματικότητά σύντομα;

Νομίζω πως όχι. Δεν μπορώ να με φανταστώ με νυφικό. Μπορεί να γίνει ένας γάμος και να είμαστε εμείς και οι φίλοι μας στην παραλία.

Είσαι νοικοκυρά;

Έχω γίνει, γιατί παλιά δεν ήμουν. Με είχε μεγαλώσει η μαμά μου πριγκιπικά. Τώρα αν είμαι γυναίκα για σπίτι… ξέρω γω; Μπορεί και να μην είμαι.

Έχεις κάνει επανάσταση στη ζωή σου;

Ναι. Γύρω στα 13-14 η οποία κράτησε μέχρι τα φοιτητικά μου χρόνια. Ήμουν πολύ αντιδραστική. Είδα όμως μεγαλώνοντας πως δεν αντέχει ο άλλος να ακούσει την αλήθεια εύκολα. Οπότε γιατί να τον πονέσω;

Θα έκανες κάτι εκτός υποκριτικής;

Θα μπορούσα να ασχοληθώ με ψυχολογία.

Πλαστική επέμβαση θα έκανες;

Θαυμάζω αυτούς που το κάνουν, αλλά τρέμω στην ιδέα να μπει νυστέρι πάνω μου.

Ποια στοιχεία χαρακτήρα σου θες να αλλάξεις;

Την κυκλοθυμία μου. Με βασανίζει τρομερά και κάποια στιγμή πρέπει να το αλλάξω.

sokolata

 

 

Συνέντευξη στο Celebrity life game

Κέν Αλεξανδράτος -Χρήστος Λυσσέας.

Επιμέλεια : Ανδρέας Θεοδώρου.

Φωτογραφίες : Πέτερ Τάμας.

Μακιγιάζ : Μηνάς Κωνσταντίνου.

Styling by : Shine2gether

Κοσμήματα : Sofia Dristel

Μαλλιά : Πλάτων Ζωχιός.

Ευχαριστούμε το κατάστημα Μαντζάρου 3 για την παραχώρηση του χώρου.

 

 

Σχολιάστε